Få 5 tilbud på transport til/fra opbevaring - spar 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 195.833 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 142,3 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 15 kasser, fryser, seng, kommode og bogreol fra Søndersø til Høng

Vi flytter fra lille hus (ca 80 kvm) til opbevaring i laden hos veninde på vestsjælland. Vi har 1 let 3 pers sofa + queen size seng på 1 sal, resten er pakket i cirka 15 kasser og poser + små møbler i stue etage.

Fra

Rugårdsvej, 5471 Søndersø

Stueetage

Lejlighed

Til

Gartnervej, 4270 Høng

Opbevaring

Oprettet

10 februar 2020

Omfang

71 - 80 m² 2 værelser Normalt møbleret Loft

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

27-02-2020, fleksibel flyttedato

Hvad skal der flyttes?

1 fryser 1 sofa 1 seng 1 kommode 1 reol 1 bord 1 stol

Flyttefirma hyret

14-02-2020

I konkurrence med 12 andre flyttefirmaer vandt KBF (klart bedre flyt) opgaven: "Flytning af 15 kasser, fryser, seng, kommode og bogreol fra Søndersø til Høng". Kunden modtog det første tilbud efter kun 32 minutter fra Totalflyt ApS. Gennemsnitsprisen var på 6.244 kr og besparelsen udgjorde omkring 2.500 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde138708 03-03-2020

Flytning af 15 kasser, fryser, seng, kommode og bogreol fra Søndersø til Høng
" Pris og kvalitet hang sammen. Fik et fint tilbud, men en meget lille let sofa blev sat direkte ned i en våd dørmåtte (som jeg efterfølgende blev bedt om at fjerne), kasser blev stablet med 5 ad gangen så de nederste havde svært ved at bære vægten og der blev efterladt effekter som jeg selv må flytte. Det accepterede jeg på dagen men kun fordi flyttefolkene beskyldte mig for ikke at have beskrevet opgaven godt nok. Jeg havde dog beskrevet opgavens størrelse efter bedste evne og havde sendt fotos af opgaven. Intet besvaret så jeg forventede at man som professionelt firma kun tog opgaven hvis den helt kunne løses. Pris og kvalitet hang sammen..
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.500 kr.
Svar fra KBF (klart bedre flyt):
03-03-2020
" Vi beklager din dårlig oplevelse, og vi vil prøve at forbedre os... tusind tak for din udtalelse mvh KBF