"Vi fik flyttet vores flygel og Costa havde styr på alle detaljer og udviste stor erfaring. Jeg fik en fast pris så det gav ro i maven at der ikke kom uventede mer-udgifter.
"Tak for en god flytning til 2 stærke, flinke, hjælpsomme mænd. De sørgede for at alt forløb godt og roligt - og med masser smil og grin. Og bortset fra nogle skrammer på et bordben samt et stoeleben, passede de rigtig godt på mit indbo. De hjalp rendda med at sætte en opvaskemaskine ind i skabet, så den ikke skulle stå og fylde på gulvet i den nye bolig. Tak for hjælpen i forbindelse med min flytning.
"Af det afgivne tilbud var der ikke angivet hvordan betaling skulle ske. 5 minutter efter jeg havde taget afsked med de to flyttefolk, blev jeg kontakte af firmaet med krav om omgående betaling. Jeg forlangte at modtage en faktura på udført arbejde, hvilket firmaet ikke kunne forstå, jeg skulle bare betale via mobilpay. Jeg forlange en faktura, hvilket jeg så også modtog senere på dagen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra COSTA:
05-09-2024
"Det er fordi betalingen skal ske når vi er færdig (det er også skrevet her på hjemmesiden) og du modtager kvittering efter betaling. Vi har sendt faktura før, men når kunder betaler ikke, der er intet, vi kan gøre...
"Jeg var meget bekymret i dagene op til flytning osv med alle de skræk historier man har hørt. Men der var INTET at sætte en finger på omkring deres arbejde.