2nFlyt
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
58
Brancher
Flytning og transport og rengøring
Adresse
Holmbladsgade 63A, 4. tv., 2300 København
Responstid på nye opgaver
19 timer 33 min
Billeder
Firmabeskrivelse
2N flyt startede i tidernes morgen som et mandskabsudlejning som hurtigt blev det fortrukne hos de andre flyttefirmaer såsom, Holger danske, Flyttefirma Sjælland, Frej, Mesterflyt og Hvejsel Transport / Thortrans A/S. pga. mændenes høje morale, øje for sikkerhed og deres nænsomme omgang med kundernes ting.
Efter mange år med udlejning af mandskab valgte vi hos 2N og starte vores egen flytte afdeling, da vi med sikkerhed kan sige, at du kender nogle der har flyttet med vores mænd.
Kundevilkår
Ved genstande over 90 vil der blive pålagt et tungløftsgebyr på 800 pr. 90ende kilo. Skulle der under flytningen opstå komplikationer såsom tilkaldelse af låsesmed, reparatør til elevator, skader pådraget ved hjælp fra kunden, hæfter kunden for udgiften. Ved aflysning af flytning inden for 48 af opgave start tillægges kunden en regning på 80% af den samlede ( vurderede ) pris af opgaven, sker aflysningen inden for 24 timer vil regningen være på 100% da dette kan skade firmaet. Tiden starter når bilen ankommer på adressen. Tiden slutter når bilen er tom, og godset er leveret. Der afregnes for minimum to timer, uanset opgavens størrelse og der vil pålægges 2x30 min i kørsel uanet hvor vi flytter på Sjælland.
Gives der en fast pris skal der afleveres en 100% fuldført inventarliste, er listen ikke opdateret efter aftale med 2nFlyt, bliver prisen hævet eller slået over på timetakst.
Forsikring
Vores forsikring dækker alt jeres inventar lige fra kunst til hvidevarer. dog skal det siges at er jeres elektronik ikke i original emballage, så er der ingen dækning. Ligeledes vil vores chauffører vurderer om nogle genstande skal pakkes ind som særlig forsikret, dette koster 150 kr. Såfremt man fravælger dette, vil vi ikke dække eventuelle skader. Alle skader skal meldes til firmaet inden for 8 dage fra endt flytning på firmaets email med titlen " skade og dato " i emne feltet, skader påført af kunden selv dækkes ikke.
Steder hvor 2nFlyt oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning af 5-vær. hus i Humlebæk
Vi flytter selv løbende flyttekasser, så det er møbler der skal flyttes.
Forløb
Tirsdag den. 09 juli 2024 blev 2nFlyt hyret til at lave "Flytning af 5-vær. hus i Humlebæk". De var oppe imod 6 andre flyttefirmaer. Kunden modtog det første tilbud efter kun 1 time 6 min fra Scandicflyt. Det gennemsnitlige bud var på 5.562 kr og besparelsen blev ca. 9.900 kr.
Gennemsnitlig bud
5.562 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,4 ud af 5 stjerner
Baseret på: 19 bedømmelser.
Fra Kunde87272
22-09-2024
Flytning af lamper, vaskemaskine, tørretumbler, opvaskemaskine og seng i Slagelse
" Uvillige og argumenterede. Ville ikke tage et spisebord med hvis benene ikke kunne tages af. Heldigvis lykkedes det. Imens de to mænd stod afventende med armene langs siden. En sofa skulle bæres ud til storskraldskuret. Det ville de ikke. Vi skulle betale 500kr ekstra og så tog de den med og ville selv smide den ud. Vi fik dog pengene tilbage efter at have klaget til chefen
Fra Kunde43872
10-05-2024
Flytning fra 3-vær. hus til lejlighed fra Søborg til Charlottenlund
" Ville give nul stjerne hvis jeg kunne. De dukkede aldrig op - sendte nogle andre uden mit samtykke som jeg selv sendte hjem. Dette var over to dage… alenemor med to små børn så stod vi der uden ting og måtte tage ekstra fri fra arbejde… endte med at betale overpris for en akutflytning hos andet firma… i det mindste dukkede de så op…
Fra Kunde195848
01-05-2024
Flytning af 3-vær. lejlighed fra København K til Vanløse
" Vil fraråde at bruge dette firma.
Jeg havde bestilt flytning til kl 0900 og fået bekræftelse flere uger i forvejen. På dagen ringede de tidligt om om morgenen og spurgte om de kunne ændre flytningen til dagen efter. Da det ikke var muligt, blev aftalen at de ville komme, men med forsinkelse. I løbet af dagen fik jeg sms'er om at de snart ville være der, og jeg havde garanti på at de ville komme. Kl. 1930 aflyste de flytningen på sms(!). Jeg ringede for at høre hvorfor de aflyste, når jeg i løbet af dagen var blevet garanteret den aftalte flytning. De svarede, at de ikke kunne nå det, men at de kunne komme tidligt næste morgen. Jeg fik aflyst mine ærinder, således flytningen alligevel kunne blive morgenen efter. Men ak, morgenen efter fik jeg sms om at de var ved at rykke rundt i planerne, og ville komme hurtigst muligt. På dette tidspunkt var de 24 timer forsinkede, og jeg spurgte derfor om de ikke kunne finde nogle til at løse den opgave de havde påtaget sig. Jeg fik en sms tilbage om, at det kunne de ikke, og nu skulle de ikke stå til regnskab for mig mere!
Jeg har ikke hørt fra firmaet siden, og er overrasket over hvor dårlig behandling de giver deres kunder. Ikke mindst at de åbenbart ikke behøver stå til regnskab for en kunde de har brændt af i 24 timer.
Svar fra 2nFlyt:
26-09-2024
" Kære Maja, vi forstår at hele episoden har været kaotisk og vi tager ansvaret på vores skulder om ikke at kunne overholde tiden. Tiden kunne ikke overholdes da vi havde mænd i Jylland som endnu ikke havde færdiggjort en vanskeligere opgave end hvad vi havde forventet. Vi spørger dig så om vi kan rykke selve flytningen og give en form for kompensation. Du ønsker derefter at vi udføre flytningen gratis, det ikke en mulighed da vi ikke skal betale for din flytning. Vi har udgifter ligesom alle andre firmaer i form af, mande timer forsikringer, biler mm. Vi kunne imødekommende dig med et tilbud om at du betalte mindsteprisen og det var du ikke tilfreds med. Derfor stoppede dialogen desværre. Vi håber trods alt du fik det løst og ønsker dig alt godt. Mvh Nicki Direktør 2NFLYT
Fra en tidligere kunde
10-07-2023
" Jeg har kun positivt at sige om de unge mennesker. Min flytning gik over alt forventning. Så stor stor ros herfra
Svar fra 2nFlyt:
10-07-2023
" Tak fordi du tog dig tiden til at bedømme os og hjælpe os frem mod andre opgaver! Tak for tilliden med din flytning!
Fra en tidligere kunde
09-07-2023
" Det var en fornøjelse at snakke med Lucas, flyttekonsulenten. Flyttemændene var super søde og medgørlige. De sørgede for, at det var afslappende og helt stressfrit hele vejen rundt. De kan klart anbefaledes.
Svar fra 2nFlyt:
10-07-2023
" Vi er super glade for du all-around havde en god oplevelse med os som flyttefirma! tak for de rosende ord!