Få 5 tilbud på flytning - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 194.664 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 141,7 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 3-vær. lejlighed fra København K til Vanløse

Desuden en indrammet plakat og en standerlampe

Fra

Suensonsgade, 1322 København K

1. etage

Lejlighed

Til

Helga Larsens Plads, 2720 Vanløse

4. etage

Lejlighed

Oprettet

13 marts 2024

Omfang

51 - 60 m² 3 værelser Let møbleret Loft

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

02-04-2024

Hvad skal flyttes yderligere?

2 sofa 1 seng 1 kommode 2 reol 2 skab 3 bord 7 stol 2 højtalere

Flyttefirma hyret

14-03-2024

2nFlyt blev ansat til at udføre "Flytning af 3-vær. lejlighed fra København K til Vanløse" tirsdag den. 02 april 2024. De var oppe imod 8 andre flyttefirmaer. Kunden modtog det første tilbud efter kun 2 minutter fra Scandicflyt. Kunden fandt efter blot 18 timer 13 min det rette flyttefirma. Tilbuddene var i gennemsnit på 3.141 kr og kundens besparelse blev omkring 6.502 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde195848 01-05-2024

Flytning af 3-vær. lejlighed fra København K til Vanløse
" Vil fraråde at bruge dette firma.
Jeg havde bestilt flytning til kl 0900 og fået bekræftelse flere uger i forvejen. På dagen ringede de tidligt om om morgenen og spurgte om de kunne ændre flytningen til dagen efter. Da det ikke var muligt, blev aftalen at de ville komme, men med forsinkelse. I løbet af dagen fik jeg sms'er om at de snart ville være der, og jeg havde garanti på at de ville komme. Kl. 1930 aflyste de flytningen på sms(!). Jeg ringede for at høre hvorfor de aflyste, når jeg i løbet af dagen var blevet garanteret den aftalte flytning. De svarede, at de ikke kunne nå det, men at de kunne komme tidligt næste morgen. Jeg fik aflyst mine ærinder, således flytningen alligevel kunne blive morgenen efter. Men ak, morgenen efter fik jeg sms om at de var ved at rykke rundt i planerne, og ville komme hurtigst muligt. På dette tidspunkt var de 24 timer forsinkede, og jeg spurgte derfor om de ikke kunne finde nogle til at løse den opgave de havde påtaget sig. Jeg fik en sms tilbage om, at det kunne de ikke, og nu skulle de ikke stå til regnskab for mig mere!
Jeg har ikke hørt fra firmaet siden, og er overrasket over hvor dårlig behandling de giver deres kunder. Ikke mindst at de åbenbart ikke behøver stå til regnskab for en kunde de har brændt af i 24 timer.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.502 kr.
Svar fra 2nFlyt:
Idag
" Kære Maja, vi forstår at hele episoden har været kaotisk og vi tager ansvaret på vores skulder om ikke at kunne overholde tiden. Tiden kunne ikke overholdes da vi havde mænd i Jylland som endnu ikke havde færdiggjort en vanskeligere opgave end hvad vi havde forventet. Vi spørger dig så om vi kan rykke selve flytningen og give en form for kompensation. Du ønsker derefter at vi udføre flytningen gratis, det ikke en mulighed da vi ikke skal betale for din flytning. Vi har udgifter ligesom alle andre firmaer i form af, mande timer forsikringer, biler mm. Vi kunne imødekommende dig med et tilbud om at du betalte mindsteprisen og det var du ikke tilfreds med. Derfor stoppede dialogen desværre. Vi håber trods alt du fik det løst og ønsker dig alt godt. Mvh Nicki Direktør 2NFLYT