Få tilbud fra DM SERVICE og andre lokale rengøringsfirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 195.508 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 142,0 mio. kr
  • Fagfolk i hele landet
  • trustpilot

DM SERVICE

cvr. lille-smiley.
Grundlagt
2010
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer.
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Medlem siden
05-03-2012
Seneste aktivitet
26-05-2012
Kunder fra ServiceByen
4
Antal bedømmelser
4
10 seneste bedømmelser
Brancher
Rengøring
Telefonnummer
56561010
Adresse
Helsingevej, 4030 Tune
Regnskab
Responstid på nye opgaver
3 dage 11 timer

Firmabeskrivelse


Kundevilkår

Betalingsbetingelser netto kontant ved arbejdets afslutning. den angivende pris er incl moms, faktura udstedes til kunden.

Steder hvor DM SERVICE oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Hovedrengøring af lejlighed i Borup

Vinduer skal rengøres Hovedrengøring af Lejlighed!

Forløb

DM SERVICE blev valgt og var oppe imod 2 andre rengøringsfirmaer. Kunden modtog det første tilbud efter kun 2 timer 53 min fra DM SERVICE.

Udført

21 maj 2012

Bedømmelser

Bedømmelse: 2,5 ud af 5 stjerner
Baseret på: 4 bedømmelser.

Fra Kunde22635 06-06-2012

Hovedrengøring af lejlighed i Borup
" Dårlig hele vejen igennem.

Vil ikke svare tilbage efter at opgaven er udført dårligt og betalt.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde21572 28-05-2012

Rengøring af rækkehus på 100 m2 i Værløse
" Dennis som har fimaet er flink og undskyldte også mange gange for den måde det hele blev klaret på.
Han kom også selv og rettede op på den fejl hans ansatte havde lavet.

Men det ændre desværre ikke på at jeg aldrig vil anbefale dem.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde21941 24-04-2012

Rengøring - privat - Birkerød
" Firmaet har været punktligt, servicemindet og professionelt lige fra tilbudsfasen. Opgaven er rengøring i et alm. parcelhus og den løses ordentligt og grundigt. Vi er meget glade for vores nye rengøringsfirma og kan problemfrit anbefale det til andre. Mvh en glad kunde i Birkerød
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde21463 02-04-2012

Halvårligt hovedrengøring af 7 rum i Kongens Lyngby
" Jeg bedømmer kvalitet (og den samlede bedømmelse) i midten, fordi der manglede nogle elementer i hovedrengøringen. Men det kan der rettes op på ved næste besøg. De manglende elementer var bl.a. rengøring bag radiator i soveværelset, rengøring af undersiden af overskabe i køkkenet, rengøring af underside af skab i badeværelset, afvaskning af reol i soveværelset, rengøring af gulvlysestage i dagligstue. Som sagt - dette kan der rettes op på ved næste besøg, som jeg mener, vi aftalte skulle være om ½ år. Jeg vender tilbage.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse