Ramsen Hus & Have Service
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Seneste aktivitet
08-06-2022
Brancher
Rengøring og anlægsgartner
Adresse
Vingetoften 60, 2730 Herlev
Billeder
Firmabeskrivelse
Ramsen Hus & Have service, er et relativt lille firma, som har en loyal kundebase, men vi udvider hele tiden. Firmaet er privat ejet, af Marcus & Rithik, firmaet startede op i starten i 2022, men på trods af den korte levetid er firmaet blevet meget velanset af vores kunder. Vi opererer i Region Hovedstaden, men håber på snart at kunne udvide til resten af Sjælland og senere Danmark. Hvad der gør Ramsen Hus & Have service unikt, er at vi ikke kører på timepriser, men på størrelse af haven, så du ikke skal være bange for at vi trækker arbejdet ud. Vi står for at kunden altid skal være tilfreds og hvis ikke kommer vi og retter op på det med det samme! Det er også derfor du skal blive kunde hos os, for hos os er græsset grønnere
Kundevilkår
1. Aftalegrundlaget
• De almindelige salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på Ramsens rengøringsydelser m.v. i det omfang de ikke er blevet fraveget ved skriftlig aftale imellem os.
2. Ramsen leverancer
• Leverenceomfang og -kvalitet
• Ramsen leverer normalt rengøringsydelser på hverdage (dog undtaget helligdage) i tidsrummet fra kl. 6.00 – 18.00. (Kan blive senere)
• Ramsen skal levere rengøringsydelserne samvittighedsfuldt og fagligt kompetent i overensstemmelse med god professionel standard og praksis og som hovedregel på de aftalte tidspunkter.
• Benyttelse af underleverandører
• Ramsen har ret til at anvende underleverandører til at udføre rengøringsydelserne. Ethvert økonomisk krav fra underleverandøren er kunden uvedkommende og alene Ramsen ansvar. Det er en betingelse for anvendelse af underleverandører, at (i) Ramsen har – og bibeholder – den fulde kontrol med de arbejdsmetoder og fremgangsmåder, der anvendes af underleverandøren, og at (ii) Ramsen bærer det fulde ansvar for alle skader, der forvoldes af underleverandøren.
• Reklamationer og ros
• Hvis du har bemærkninger til kvaliteten af rengøringsydelsen, skal du inden 24 timer efter rengøringsbesøget sende en e-mail til Ramsens kontaktperson med beskrivelse af dine observationer, herunder ros eller kritikpunkter. Vi vil herefter undersøge sagen og, hvis relevant, fremkomme med forslag til håndtering af eventuelle kritikpunkter, således at kvaliteten i rengøringsydelsen opretholdes eller genoprettes.
3. Kundens medvirken
• Ramsens stiller krav om, at du sørger for oprydning før et rengøringsbesøg, så rengøringen kan udføres grundigt og effektivt.
• Ramsens forbeholder sig ret til tage billeder af hjemmets indretning til brug for dokumentation mod et evt. krav i forbindelse med udførelse af den aftalte rengøringsopgave.
• Ramsens behandler billeddokumentationen med fortrolighed.
• Ramsens sletter billeddokumentationen så snart Servicehuset vurderer, at det ikke længere er nødvendigt at opbevare fotografierne.
• Har du ønsker om brug af særlige produkter eller rekvisitter, skal du informere Ramsens kontaktperson derom, og, medmindre andet aftales, selv stille sådanne produkter og rekvisitter frem til medarbejdernes brug.
• Du er som kunde forpligtiget til at give Ramsens besked, hvis der sker ændringer i dine telefonnumre eller e-mail adresser, da den løbende kommunikation og fakturering sker via e-mail.
4. Ændringshåndtering
• Ændring af tidspunkt for rengøringsbesøg
• Du kan afbestille et rengøringsbesøg ved at sende en e-mail til Ramsens kontaktperson min. 3 dage før den dato rengøringsbesøget skulle finde sted. Ved afbestilling mindre end 3 dage før den aftalte dato, kan Ramsens opkræve et afbestillingsgebyr på kr. 200, der medtages på næste faktura.
• Du kan sætte rengøringen i bero i en periode, eksempelvis i en ferieperiode. I så fald skal du meddele dette til Ramsens kontaktperson senest 1 måned før den dato, hvorfra rengøringen ønskes sat i bero.
• Ramsens kan flytte et aftalt rengøringsbesøg inden for samme uge, men du får selvfølgelig besked om flytningen hurtigst muligt og senest på dagen for det aftalte rengøringsbesøg. Aflysninger fra vores side er yderst sjældne, men kan selvfølgelig opstå, især ved samtidig sygdom hos flere medarbejdere eller i ferieperioder.
• Falder et kommende rengøringsbesøg på en helligdag, flyttes rengøringsbesøget automatisk til en anden dag i samme uge. Du skal logge på Ramsens hjemmeside og logge ind på din personlige profil (vejledning til login står i din bekræftelsesmail ved aftalens indgåelse). Du vil ikke få yderligere besked om ændringen og du er derfor selv forpligtet til at se hvornår næste rengøring finder sted (ændringer vil KUN finde sted, hvis din normale rengøring falder på en helligdag).
• Ændring af rengøringsydelsen
• Du kan fremsætte ønsker om ændringer til rengøringsydelsen ved henvendelse til Ramsens kontaktperson. Baseret på dine ændringsønsker udarbejder Ramsens et nyt tilbud på den ændrede rengøringsydelse med angivelse af eventuelle ændringer til pris, rengøringsfrekvens og rengøringsdage.
Steder hvor Ramsen Hus & Have Service oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Rengøring af 3 rum Jægerspris
Forløb
I konkurrence med 3 andre rengøringsfirmaer vandt Ramsen Hus & Have Service opgaven: "Rengøring af 3 rum Jægerspris". ZKrengøring gav det først bud efter kun 37 minutter. Gennemsnitsprisen var på 2.544 kr og kundens besparelse blev omkring 4.275 kr.
Gennemsnitlig bud
2.544 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 5,0 ud af 5 stjerner
Baseret på: 1 bedømmelser.
Fra en tidligere kunde
04-06-2022