Få tilbud fra Viking-MS og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 195.486 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 142,0 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Viking-MS

cvr. lille-smiley. vognmandstilladelse. forsikring.
Antal ansatte
12
Grundlagt
2019
Betalingsmuligheder
cash. american-Express. wiretransfer. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
På forhånd og under udførelsen
Medlem siden
04-10-2020
Seneste aktivitet
02-10-2021
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
78
Antal bedømmelser
34
10 seneste bedømmelser
Brancher
Flytning og transport og rengøring
Hjemmeside
Telefonnummer
72727266
Adresse
Nørskovvej 1A, 8660 Skanderborg
Regnskab

Billeder

Firmabeskrivelse

Viking-MS ApS har masser erfaring stræber efter perfektion. Hvem er Viking-MS ApS Vi har en afdeling i JYLLAND og på SJÆLLAND indre København

Viking-MS ApS er et momsregistret servicefirma som udfører professionelt arbejde både ind/udland. Hovedsageligt hele Norden + Europa

Viking-MS ApS har mange års erfaring med flytning & gods/transportkørsel i hele EU

Viking-MS ApS har SPECIALE indenfor Erhvervsflytning. Af/På montering af inventar. Med Erfarne Montører med perfektion.

Viking-MS ApS biler er godkendt og forsikret inden for gods. min 2 år gamle biler, vi sørger for altid at have nyere biler.

Viking-MS ApS har Varebil tilladelser for at kunne kører alt hvad der kan transporteres inden lovens grænser og betingelser.

Viking-MS ApS Alle chauffører har det lovpligtige varebil/chauffør kursus for at kunne kører. Vi er selvfølgelig forsikret så ingen bekymring mht. dine møbler ring ind og hør nærmere

Kundevilkår

Hos Viking-MS ApS har vi ikke specielle krav til hvordan kunden skal forberede sig på at vi ankommer, da hver en opgave har sin egen måde at det skal udføres på og hver et behov er anderles for hver en opgave. så vi tager den med kunden og vil hører om der noget specifik der skal forberedes inden vi ankommer. Hver en opgave har sin egen måde og skal udføres på.

Forsikring

Viking-MS dækker alle skader som vores medarbejder har foretaget sig. Det skal sendes til vores mail inden for 24timer og der skal vedhæftes billeder af følgende skader inden for 24timer. Kvittering på møblet skal vedhæftes i mailen

Steder hvor Viking-MS oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Frederiksberg til Valby

Forløb

Onsdag den. 21 juli 2021 blev Viking-MS hyret, i konkurrence med 11 andre flyttefirmaer, til at udføre "Flytning af 2-vær. lejlighed fra Frederiksberg til Valby". Kunden modtog det første tilbud efter kun 2 minutter fra Forward Service . Det gennemsnitlige bud var på 3.677 kr og kundens besparelse blev omkring 6.749 kr.

Udført

22 juni 2021

Gennemsnitlig bud

3.677 kr

Besparelse

6.749 kr

Bedømmelser

Bedømmelse: 3,6 ud af 5 stjerner
Baseret på: 33 bedømmelser.

Fra Kunde154378 05-08-2021

Flytning af 2-vær. hus i Rødby
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.225 kr.
Svar fra Viking-MS:
05-08-2021
" Hej Tanja, vi har ikke udført nogen flytning for dig i Rødby, så jeg forstår ikke din bedømmelse!!!

Fra Kunde153865 20-02-2021

Flytning af 2-vær. lejlighed fra København V til Nyborg
" Tilfreds med flytningen, flinke flyttefyre samt god pris. Dog noget forvirring vedrørende betaling, da de ville jeg skulle betale MobilePay, hvilket jeg ikke bruger og var klar over. Jeg kunne straks overføre penge, hvilket de ikke var helt tryg ved, da de havde erfaret andre ikke betalte. Det trak lidt ned, da jeg følte de ikke stolte på mig og synes deres betalingsmetode var noget mærkelig, da de tog billede med sin egen/ deres mobil, af min kontoskærm, da jeg havde overføret penge. Ellers var det hele fint, tak for flyt.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 12.411 kr.

Fra Kunde153942 20-02-2021

Flytning fra 4-vær. lejlighed til hus i Fredericia
" Værste jeg nogensinde har oplevet
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.899 kr.

Fra Kunde81120 04-02-2021

Flytning af 3-vær. lejlighed i Rødkærsbro
" Kom halvanden time for sent. De sagde ikke rigtig noget, undskyldte ikke engang.. tiden blev sat igang og mine ting blev flyttet i en meget rolig fart.. men det var jo også timeløn...
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.399 kr.

Fra Kunde12886 21-01-2021

Flytning af 2-vær. lejlighed i Aarhus C
" Havde hyret Viking M&S til en flytning lørdag d. 16/1-21 kl. 10.00. De dukkede ikke op til trods for, at jeg nogle dage forinden havde været i skriftlig dialog med dem for at sikre, at vi havde en aftale. Efter adskillige samtaler frem og tilbage, bliver jeg kontaktet af et andet flyttefirma ved navn Super Move. De kendte ikke til firmaet Viking M&S, men ville komme og hjælpe med min flytning, dog først kl. 12.30. De dukkede op kl 13.15. Det hele virkede meget mærkeligt, at et andet firma kommer og flytter for mig. Jeg har aldrig været ude for noget lignende :) Flere af mine møbler fik mærker. Det var en hård dag at komme igennem, når man står klar til flytning kl. 10 og med meget bøvl og besvær først kommer i gang 13.15. Jeg kan naturligvis IKKE anbefale dette firma. Ps. Flyttemændene kom UDEN mundbind til trods for, at de har billeder på deres hjemmeside med flyttemænd, der bærer mundbind 😁
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.481 kr.
Svar fra Viking-MS:
28-01-2021
" Kære Kunde12886,
Vi mener din anmeldelse er ensidig! Forsinkelser ift. flytning er forhold man ikke altid kan gardere sig imod, dog blev du løbende orienteret om forsinkelsen. Ift. mundbind skal vores flyttemænd bære mundbind når de ankommer og forlader/afregner på flyttestedet, men ikke under selve flytning. Du blev bedt om at holde afstand men det respekterede du ikke og det er sku trist at du ikke respektere de forholde vi flytter under disse Corona tider. Der var ingen af dine genstande der blev ødelagt eller ridset. Du blev givet rabat som du undlader at nævne hér?? Vi sætter pris på konstruktiv feedback, hvor kunden på en fair måde præsentere fordele og ulemper, og mener ikke at din anmeldelse er.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.540 kr.
Svar fra Viking-MS:
28-01-2021
" Kære Kunde Tak for dine ærlig mening det værdsætter vi, og Vores medarbejder vil helt klart få denne besked DBH Daniel A

Fra Kunde151049 08-01-2021

Flytning af 2-vær. lejlighed fra København S til Brønshøj
" De kom 30 min for tidligt, og gik igang med det samme, med de timg som var klar til at flytte.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.626 kr.
Svar fra Viking-MS:
08-01-2021
" Kære Kunde

Tusind tak for din ros, vi sætter pris på din mening, glæde kunder gør, at vi ønsker at yde en endnu bedre service!! En behagelige flytning, kommer også ved at udføre en flytteopgave for en behagelig og forstående kunde, derfor vil vi sende ros tilbage den anden vej.
Rigtig god fornøjelse med det næste kapitel!

DBH
Daniel A

Fra Kunde151951 31-12-2020

Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra Viborg til Løgstrup
" Kan klart anbefales, super service :-)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.240 kr.
Svar fra Viking-MS:
08-01-2021
" Kære Kunde Tak for din anmeldelse, vi vil helt klart give besked videre til det hold der flyttede for dig.

MVH
Daniel A / Viking-M&S

Fra Kunde151652 22-12-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed i Kolding
" Arrived late but complete the job with in time limit. One person was very slow and another one was very perfect and fast.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 7.140 kr.

Fra Kunde15152 21-12-2020

Flytning fra 1-vær. hus til plejehjem i Arden
" En hektisk lille flytning til plejehjem, blev besværliggjort på plejehjemmet, da regeringen dagen før flytning, lavede nye regler for besøgende på landets plejehjem (max 1 pårørende person). Vi fik lov at gå ind med godset i 10 min. - det lykkedes med god vilje, professionel håndtering og samarbejde, Tak Viking 💪🏼😊
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.545 kr.

Fra Kunde151577 18-12-2020

Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus i Malling
" Det er ikke et professionelt flyttefirma i Jylland og benytter sig af dårlig underleverandør. Den kommunikation/aftale vi havde blev ikke videregivet og i bekræftelsen står 2 erfarne flyttemænd. Det var det så ikke. Jeg sendte klage d. 12. dec. og har endnu ikke hørt noget. Sendte flg.: Jeg er utilfreds med det udførte arbejde.
At I bruger en underleverandør Supermove, som jeg via service-byen aktivt har fravalgt. Det gjort med baggrund i tidligere dårlig erfaring med skader på mine møbler. De er meget søde og gør det bedste de formår, men erfarne flyttefirma er de ikke. Den ene der kom var en af dem, der flyttede for mig tidligere og den anden var bestemt ikke erfaren.
Der er skrammer på væggen til første sal og skubbemærker på et nyhøvlet og nylakeret gulv. Man skubber ikke tingene på plads . Man løfter!
Jeg har et antikt vitrineskab som de har løftet i listen forneden og den er derfor knækket løs. Det gør man heller ikke!
En boks madras med afsmitning fra grønne alger - dvs. den har ikke være beskyttet med fx tæppe eller på anden måde været i kontakt med enten betongulv, fliser eller en krukke. Sætter et metalunderstel oven på en skind hynde - det behøver man ikke en gang at være flyttemand for at vide, at det kan lave hul i skindet!
De instrukser omkring hvad der skulle flyttes og at der var stop under vejs som jeg havde aftalt med jer i telefonen var heller ikke givet videre.
Jeg valgte ikke det billigste tilbud af dem, der blevet givet via Service-byen, men et midt imellem i den tro at det var et professionelt flyttefirma jeg handlede med.
At flytte er en profession, et fag. Man skal lære teknikker og have hjælpemidler ellers ødelægger medarbejderne deres krop. Man skal vide noget om tyngdepunkter og materialer. Ellers skal man bare flytte papkasser!

Britta Juul
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.699 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde151665 09-12-2020

Flytning af 3-vær. hus til Viborg
" De tilbød flytning på selvsamme dag. De var dog lidt forsinkede, men dette skyldes trafik. Flyttemændene var meget smilende og imødekommende, og var super dygtige til at få så mange ting med i flyttebilen. Yderligere var de meget ansvarlige, så jeg følte mig helt tryg ved dem.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.255 kr.

Fra Kunde152052 08-12-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Fårevejle til Hørve
" De skulle komme kl 10 men kom først kl 12.15. I aftalen stod, at man skulle lade billeder hænge på væggen og flyttemændene ville så tage dem ned og pakke dem forsvarligt men det kendte de ikke noget til, påstod de og lagde malerier og billeder i en stor stak, som de så bar ned til bilen. Min mors ting skulle flyttes ind på et plejehjem, hvor man jo skal bære maske og det påstod de først, at de ikke måtte for deres chef men det endte dog med, at de gjorde det alligevel. Derimod måtte de åbenbart godt stoppe liften midtvejs og hoppe op og ned mens de læssede af. Det så ikke særlig sikkert ud, hverken for møbler eller flyttefolkene selv. Jeg betalte kontant for arbejdet og bad om en kvittering men det kunne de ikke give. Den skulle komme på mail men er endnu ikke dukket op her 8 dage efter.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.481 kr.

Fra Kunde150468 08-12-2020

Flytning fra 3-vær. lejlighed til hus i Ringsted
" Super søde flyttemænd.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 585 kr.

Fra Kunde151167 06-12-2020

Flytning af 4-vær. hus i Augustenborg
" Vi havde en rigtig dårlig oplevelse med Viking-MS som flyttefirma, og flere ting var galt: 1) For det første blev vi brændt af! Flyttefolkene mødte ikke op på den aftalte dag, og opgaven var åbenbart ikke blevet registreret korrekt i firmaets system, på trods af at vi havde booket til den pågældende dag via servicebyen OG havde været i efterfølgende telefonisk kontakt om tidspunktet for flytningen. Det efterlod os i en rigtig dum situation ift. vores flytning. 2) Da vi ringede for at høre, hvor flyttefolkene var blevet af, så tog det os 1,5 time at komme igennem til en medarbejder. -Kontortelefonen skulle i ifølge firmaets hjemmeside åbne lørdag kl 10.30, og vi sad i kø fra kl 10.30 til 12, og var i al den tid 'nr. 2 i køen' - så efter alt at dømme var kontortelefonen slet ikke åben. Samme oplevelse havde vi om søndagen, hvor det tog os en time at komme i kontakt med en medarbejder (ventede fra 10.30-11.30). 3). Firmaet gav os en ny flytning dagen efter, men da flyttefolkene mødte op, var de ikke blevet orienteret af deres administration om, at vi også havde bestilt klaverflytning, og havde ikke grej med til at håndtere dette. - Det skal retfærdigvis siges at firmaet rådede bod på dette ved at kalde en ekstra mand ind, og klaverflyttet blev løst tilfredsstillende. Det skal i øvrigt siges, at flyttefolkene håndterede selve flytteopgaven rigtig fint. Prisen for flytningen var også konkurrencedygtig.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.000 kr.
Svar fra Viking-MS:
07-12-2020
" Kære Kunde, Tak for din feedback. Vi er super kede af at du føler du blev brændt af. Men faktisk var du netop slet ikke booket ind i vores system. Da der ingen ordrebekræftelse blev sendt ud, har vi derfor faktisk slet ikke haft nogen aftale! Vi forsøgte dog at imødekomme jeres ønske om flytning dagen efter Ift. klaver blev det ikke beskrevet hvilke model, så vi kunne tage stilling til hvilke grej der skulle anvendes. Vi er glæde for at I vurderer arbejdets kvalitet til femstjerner. Vi fik tillige givet jer rabat på tungløft og arbejdstimer, som vi normalt ikke gør netop på grund af den miskommunikation der var opstået. Vi håber I tør vælge os igen, men husk at modtage ordrebekræftelse, ellers er der ingen bestilling! Bedste hilsner Viking M&S

Fra M-L-N 06-12-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed i Korsør
" Flyttemændene kom 2 timer for sent (fik ikke engang en undskyldning for dette, ej heller nogen melding om at de var forsinkede), den ene flyttemand snakkede personligt i tlf alt imens flytningen stod på, tog sig ikke rigtig af mine direktioner når jeg sagde hvor tingene skulle stå og var ikke særligt forsigtige med mine møbler og flyttekasser. Både første og sidste gang de får lov til at flytte for mig.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.337 kr.
Svar fra Viking-MS:
07-12-2020
" Kære Kunde, Vi er kede af du ikke har haft en god oplevelse med vores flyttefirma. Vi kan se i vores system, at vi har forsøgt kontakte dig og at du faktisk blev orienteret omkring forsinkelsen! Vi var flere gange i løbet af dagen i kontakt med dig telefonisk. Da vores flyttemænd blev forsinkede med en anden flytteopgave. Det er netop svært ift. flyttetiden at give eksats tid på hvornår de afslutter og angive præcis tid hvornår de kunne være hos dig. Vi sendte et andet hold ud til dig, end det andet hold der skulle være ved dig. Derfor kunne dette hold ikke undskylde for noget! de mødte til tiden. Bedste hilsner Viking M&S

Fra Kunde98232 06-12-2020

Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra København S til Kastrup
" Absolut en fornøjelse. De var der på minuttet og hurtige og effektive. Med god omsorg for vores ejendele. Alt fungere perfekt og vi kan kun anbefale dem. Servicen med at man også kan låne flyttekasse gratis er virkelig en god service. Det var vi utroligt glade for:)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 12.090 kr.

Fra Kunde151764 01-12-2020

Flytning fra opmagasinering til lejlighed fra Frederiksberg til København N
" I had to move a piano, and everything was quite fine. I called the company half an hour before the planned appointment, and they had forgotten about it, but eventually they managed to come (spontaneously) on time. The rest was fine and unproblematic.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.241 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.741 kr.

Fra Kunde89173 19-11-2020

Flytning af 2 senge og seng i København K
" Utrolig flexible og rigtig behagelige at tale med 👍👍👍👍mangler dog lige at fortælle at lidt tunge ting koster dobbelt,,
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.740 kr.
Svar fra Viking-MS:
19-11-2020
" Kære Kunde, Tak for at du har taget dig tid til at bedømme os, & mange tak for din femstjernet feedback ift. punktlighed, arbejdskvalitet & kommunikation. Vi baserer vores tilbud på den beskrivelse som kunden selv angiver. Derfor nævner vi ikke tungløftsgebyr med mindre det er aktuelt. Min kollega spørger telefonisk før bestilling af flytteopgaven, hvilke seng der er tale om? Først hér bliver vi gjort opmærksomme på at der er tale om en elevationsseng, der vejer over vist antal kilo, hvorfor vi oplyser om, at der kan forekomme tungløftsgebyr inden bestilling. /Bedste hilsner Viking M&S
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.763 kr.
Svar fra Viking-MS:
19-11-2020
" Kære Kunde, Tak for din feedback. Kan du beskrive nærmere hvorfor du har angivet 2 stjerner til punktlighed og 3 til kommunikation? Vi bestræber os for at blive bedre, derfor betyder kundernes ris og ros meget for os. Du er velkommen til at skrive her, eller sende en mail til [email protected] Bedste hilsner Viking M&S

Fra Kunde151019 17-11-2020

Flytning af 2-vær. hus i Vejle Ø
" Stor Stor ROS. Venlig imødekommende kontordame, som tog imod bestillingen. Utrolig høflige og meget dejlige unge mænd, som kom og flyttede. Imødekommende og arbejdsom. En billigt flytning. Skal vi flytte igen, eller anbefale andre, vil vi bruge dem igen. Karin Haras, Vejle
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.722 kr.
Svar fra Viking-MS:
19-11-2020
" Kære Kunde, Fantastisk at høre at du har haft en behagelig flytning med os. Vi er glæde over at have udført opgaven hele vejen rundt til femstjerner og at du er godt tilfreds! Din ros er nået frem til de medarbejder du nævner. Der takker dig den anden vej rundt for din venlighed. Bedste hilsner Viking M&S

Fra Kunde151142 15-11-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed i København S
" Vi bad om et tilbud ifm. flytning fra 2-værelsers lejlighed til mere plads på Amager. Vi fik et billigt tilbud fra Ms Viking. De to flyttemænd Allan og Mohammed ankom ligge til tiden og deres afslappede venlighed og professionelle tilgang gjorde den stressende udfordring som en flytning ellers er til en let overstået opgave. Inden flytningen havde firmaet leveret flyttekasser, og på dagen medbragte de tæpper til skrøbelige genstande. Vi er mere end tilfredse med hele processen og er nu klar til at starte livet i et nyt hjem. Tak for hjælpen, Michael
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.907 kr.
Svar fra Viking-MS:
19-11-2020
" Kære Kunde, Mange tak for din feedback. Vi er glæde for at har haft en god flytteoplevelse med os ift. tiden og til hvordan flyttemændene håndterede opgaven med deres afslappede tilgang. Held og lykke med jeres nye liv i det nye hjem! Bedste hilsner Viking M&S

Fra Kunde149280 12-11-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed i Aarhus C
" Hyggelige og effektive. Ingenting at klage over. Kunne gerne bruge dem en anden gang ☺️
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.499 kr.
Svar fra Viking-MS:
14-11-2020
" Kære Kunde,

Mange tak for din femstjernet feedback! Det er simpelthen så herligt, at du har haft en god flytteoplevelse med os!
Vi giver beskeden videre til flyttemændene, der har gennemført din opgave :) Alt godt herfra!

Viking kram fra Viking M&S