Nielsen Group
Betalingstidspunkt
Under udførelsen
Seneste aktivitet
18-03-2024
Kunder fra ServiceByen
158
Brancher
Flytning og transport
Adresse
Omfartsvejen 14, 4300 Holbæk
Responstid på nye opgaver
4 timer 6 min
Billeder
Firmabeskrivelse
Nielsen CPH ApS er et firma der både har en transport del, og en flytte del. Vi har været i transport branchen i mange år, hvor vi til dagligt kører møbler for eksklusive møbelforretninger. Vi har stor erfaring indenfor private- og erhvervs flytninger, samt stor erfaring med håndtering af eksklusive møbler/designer møbler som kræver stor forsigtighed.
Vi er et mindre familie ejet firma som har et meget højt serviceniveau, og en Professionel tilgang til opgaver. Vi sætter altid en stor ære i vores arbejde, og vil altid gøre vores bedste for at vores kunder får en god oplevelse.
Vores mål er at yde den bedste kvalitet og kundeservice i branchen, da en flytning skal være en god oplevelse.
Vi medbringer altid rigeligt med flyttetæpper samt sækkevogn og flyttehunde. Vi flytter alle ugens dage, og tager med glæde aften opgaver. da flytning er en tillidssag, påtager vi os ikke en opgave vi ikke kan udføre professionel.
GODE FLYTTERÅD:
Husk at have Faxe Kondi eller kaffe klar til dine flyttemænd, da sukker og koffein gør at dine flyttemænd arbejder hurtigere ;)
Glas, vaser, antikviteter eller lignende pakkes i bobleplast, reklamer eller indpakningspapir og ligges til sidst i flyttekasser og markeres med “GLAS FORSIGTIG”
Tjek loft, kælder, redskabs skur og garage igennem, sorter efter behov.
Pak tingene forsvarligt og sikkert, det gør flytningen lettere og regningen mindre.
Fyld ikke en flyttekasse kun med bøger, Cd’er, Lp’er eller andre ting med høj vægt/størrelse. Fordel vægten ud i alle flyttekasser, så hver flyttekasse maks. vejer 25 kg.
Saml små potteplanter i flyttekasser og lad flyttekassen stå åben, på den måde kan der tages 4-5 små potteplanter af gangen og de vælter ikke under kørsel og igen har du gjort 6 stk 1-mandsting til 1 flyttekasse.
Flyttebilen skal så tæt på hoveddøren som muligt, beskær træer & buske, ryd indkørslen for sne og andre genstande – Det vil spare tid og dermed penge.
Pak altid knive og andre skarpe genstande så flyttemanden ikke kommer til skade, når han f.eks. tager fat i en flyttekasse.
Marker hvilket rum flyttekasserne og inventaret skal til, lav evt. en plantegning og giv rummene numre, farver eller navne. På den måde undgår du af flyttemanden skal spørge dig hver gang og igen spares der tid og penge.
Husk at låse eller tape alle bevægelige dele på skabe og kommoder før flytningen, på den måde undgår man noget pludseligt sprænger op under flytning.
Afmonter altid lampeskærme og tag pæren ud af lampen, da disse genstande meget nemt kan gå i stykker og pak dem i flyttekasse med bobleplast.
Afmonter hårde hvidevare som f.eks. komfur, vaskemaskine, tørretumbler osv. husk af tape alle ledninger sammen så de ikke flyver rundt under udbæring og evt. drypper vand eller snavs.
Afmonter alle loft- og væglamper og andre elektroniske artikler, husk af bruge bobleplast og pak evt. i flyttekasse med lampe, ledninger og skruer så alt er samlet og klar til udpakning/montering.
Hav alle flyttekasser og andre småting samlet i et rum så tæt på hoveddøren som muligt.
Afspær evt. parkeringsplads til flyttebilen
Vi er forsikret for transport og flytning via vores leasingselskab.
Kundevilkår
• Pak venligst mest muligt i flyttekasser max ca 25 kg
• Kunden skal oplyse hvor mange m2 ved fraflytning og tilflytnings adresse
• Det er kundens ansvar at møblerne kan komme ud af dørene/opgangen
• Kunden skal oplyse om der er kælder
• Kunden skal oplyse om der er loftrum
• Kunden skal oplyse om der er skur, samt cykler, græsslåmaskine, osv.
• Kunden skal oplyse hvis der er ekstra tunge møbler (helst med ca. vægt)
Evt. skader på elektronisk udstyr dækkes kun hvis der kan påvises, at vi decideret har tabt det (dette skyldes at vi ikke kan tjekke kunders tv, radio mv. før flytning. og grundet at elektronik i dag kan gå i stykker af sig selv)
Vi forbeholder os ret til at genforhandle pris, hvis en opgave viser sig at udgøre mere end det aftalte.
Møbler og andre genstande skal kunne tåle af blive flyttet, såfremt møblet/genstanden går i stykker/falder fra hinanden under flytning, er dette ikke Nielsens ansvar. F.eks. et “samle møbel/Ikea møbel” der ikke er bygget til af blive flyttet eller som ikke er samlet ordentligt og derved falder fra hinanden under flytning – Vil ikke være dækket, vi vil selvfølgelig gøre alt for at undgå dette.
Det er vigtigt af du som kunde er til stede under flytningen, såfremt du forlader flytninger er det på eget ansvar mht. om alt bohave kommer med, såfremt noget måtte glemmes sker dette uden kompensation.
Nielsen CPH ApS er ikke ansvarlig for forsinkelser med flytninger, som opstår pga. vores biler går i stykker og/eller, at ankomsttiden bliver senere end aftalt pga. trafik, uforudset vejrforhold og lignende.
Møbler der kan adskilles bedes så vidt muligt være adskilt på forhånd. Garderobeskabe skal være adskilt inden læsning. Bankbetaling: Hvis der betales via bank skal beløbet stå på vores konto senest 1 hverdag før opgaven starter. Det er ikke muligt at betale efter flytningen er udført.
Steder hvor Nielsen Group oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning af sofa og hjørnesofa fra Frederiksberg til København NV
4 personers hjørnesofa skal flytte
Forløb
I konkurrence med 3 andre flyttefirmaer vandt Nielsen Group opgaven: "Flytning af sofa og hjørnesofa fra Frederiksberg til København NV". Efter blot 12 timer 17 min blev tilbuddet fra Nielsen Group accepteret af kunden. Det gennemsnitlige bud var på 1.350 kr og kunden sparede mindst 900 kr.
Gennemsnitlig bud
1.350 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,7 ud af 5 stjerner
Baseret på: 104 bedømmelser.
Svar fra Nielsen Group :
03-04-2024
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
29-02-2024
" Kære Andreas, tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
25-02-2024
" Hej Johanna. Tak for din bedømmelse, jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig. Jeg giver din ros videre til de folk der var på opgaven.
Fra Kunde195119
19-02-2024
Flytning af 2 sofaer fra København NV til Hvidovre
" God pris og nem kommunikation med Carsten fra Nielsen Group. Meget hurtig til at svare. Søde og dygtige flyttemænd. Jeg studset over at pengene skulle overføres til en udenlandsk konto i Grækenland (hvis vi valgte det i stedet for at betale kontakt) og ikke en dansk konto. Sofaen ankom en time efter aftalte tidsinterval, men det var nemt at følge ankomsttiden live i sporingsappen.
Svar fra Nielsen Group :
20-02-2024
" Hej Anna. Tak for din bedømmelse, jeg er glad for at du syntes at det gik fint med opgaven. Jeg vil gerne give et svar på det du skriver. Vores pris for din opgave var i den lave ende, da vi har andre leveringer på vejen og derfor kunne du følge hvor dine sofaer var hele tiden. I dit tilbud og bekræftelse blev det gjort klart at vores firma har en udenlandsk konto. Dette er så man ikke er i tvivl når der skal betales.
Svar fra Nielsen Group :
10-02-2024
" Thank you for your review, we are happy that you were satisfied with the task we have carried out for you.
Svar fra Nielsen Group :
06-02-2024
" Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
05-02-2024
" Hej Morten, Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
29-01-2024
" Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
25-01-2024
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
23-01-2024
" Tak for din bedømmelse. Jeg var ked af den misforståelse der var med det gamle køleskab som skulle afsted til affald, men glad for at du var tilfreds med den løsning vi kom med.
Svar fra Nielsen Group :
14-01-2024
" Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
11-01-2024
" Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
26-12-2023
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
18-12-2023
" Tak for din bedømmelse.
Svar fra Nielsen Group :
05-12-2023
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
24-11-2023
" Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Svar fra Nielsen Group :
13-11-2023
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
07-11-2023
" Kære Jette, Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
03-11-2023
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har løst for dig.
Svar fra Nielsen Group :
22-10-2023
" Tak for din bedømmelse. Vi er glade for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
06-10-2023
" Tak for din bedømmelse, den er vi glade for.
Fra Kunde191508
19-09-2023
Fragt af seng, kommode, bord og 4 stole i København Ø
" Jeg havde fornøjelsen af at blive flyttet af Nielsen Group. Foruden at gøre deres job til punkt og prikke med stor tålmodighed og koncentration, så var de utrolig venlige og en fornøjelse at have besøg af. Jeg kan kun give virksomheden mine varmeste anbefalinger.
Svar fra Nielsen Group :
19-09-2023
" Tak for din bedømmelse og ros til vores folk. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
11-09-2023
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.
Svar fra Nielsen Group :
05-09-2023
" Tak for din bedømmelse, desværre kan forsinkelser forekomme, og i dit tilfælde var forsinkelsen på ca. 60 min. if. GPS overvågning af bilen. Dette beklager jeg selvfølgelig.
Svar fra Nielsen Group :
21-08-2023
" Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at du har været tilfreds med opgaven vi har udført for dig.