"
Ad 1. Firmaet kom 2½ time for sent ved første flytning, 6½ time for sent ved 2. flytning og 1 time for sent ved en senere levering. Der blev ringet om forsinkelsen mere end en time efter at firmaet skulle have været der.
Ad 2. Da firmaet endelig kom, var flyttebilen alt for lille til trods for at opgaven var nøje beskrevet på forhånd. Dette forhold medførte at firmaet måtte køre en ekstra tur til Sønderjylland uden beregning, at en del af tingene ikke kunne leveres den aftalte dato og derfor måtte opmagasineres og en kæmpe ulejlighed og forsinkelse for mig der stod i Sønderjylland og skulle køre til København efterfølgende. Når firmaet ikke ender på "1" skyldes det at der ikke var nogen skader på vores effekter.
Ad 3. Firmaet har været håbløst at kommunikere med, da de som oftest ikke tog telefonen og var meget længe om at besvare mails.
Ad 4. Samlet set står firmaet til en dumpekarakter. Jeg har flyttet mange gange og haft forskellige flyttefirmaer, men jeg har aldrig været ude for en sådan mangel på professionalisme og en sådan manglende evne til at holde aftaler. I min kontakt med firmaet har ikke en eneste aftale været overholdt - ikke engang aftaler om en telefonsamtale!
Hvordan kan firmaet få fire stjerner hos Servicebyen? og hvordan vurderer Servicebyen om der overhovedet er tale om "rigtige" firmaer med en vis form for professionalisme?
Måske skal man bare ikke benytte Servicebyen en anden gang?
Fra Løgumkloster til Frederiksberg