Få 5 tilbud på flytning - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 195.833 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 142,3 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 4-vær. lejlighed fra Esbjerg Ø til Esbjerg V

Fra

Gefions Parkvej, 6705 Esbjerg Ø

2. etage

Lejlighed

Til

Vædderens Kvarter, 6710 Esbjerg V

2. etage

Lejlighed

12,0 km      15 minutter

Oprettet

29 august 2018

Omfang

81 - 90 m² 4 værelser Normalt møbleret

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

28-09-2018

Hvad skal flyttes yderligere?

1 vaskemaskine 1 opvaskemaskine 1 sofa 3 seng 3 kommode 3 skab 2 bord 4 stol

Flyttefirma hyret

29-08-2018

Onsdag den. 29 august 2018 blev Akutflyt & logistik hyret til at lave "Flytning af 4-vær. lejlighed fra Esbjerg Ø til Esbjerg V". Det første tilbud kom allerede efter 1 time 52 min. Kunden fandt det rette flyttefirma efter kun 7 timer 6 min. Gennemsnitsprisen var på 2.125 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde118078 07-12-2018

Flytning af 4-vær. lejlighed fra Esbjerg Ø til Esbjerg V
" I flyttede for mig d. 28/11-18, i ødelagde mit spisebord som var helt nyt på daværende tidspunkt. Jeg har været i telefonisk kontakt med jer flere gange hvor i lover mig et nyt spisebord som bliver udskudt igen og igen og igen.. Det er aldrig jer der henvender jer ved mig, jeg skal selv ringe og rykke efter mit bord. D. 15/11-18 lover i mig at jeg vil have mit nye spisebord indenfor 1-2 uger, nu har vi d. 7 december og jeg har stadig ikke set skyggen af mit spisebord og heller ej pengene..
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Akutflyt & logistik:
07-12-2018
" Hej Michelle. Der er ikke på noget tidspunkt fra vores side givet udtryk for at du ikke vil få et nyt bord, på trods af trusler eller ventetid, jeg kan se i vores system at du er sat til at modtage dit bord på onsdag eller torsdag, hvor vi har en flytteopgave i nærheden af dig. Det har hele tiden været oplyst at vi kombinere leveringen af dit bord, med en opgave i nærheden af dig. Vi har efter din samtale med vores medarbejder i dag, hørt optagelserne for din telefoniske kontakt igennem, og derefter haft ham til samtale vedr. din erstatningssag. Han beklagede meget måden samtalen endte på, men at han ikke kunne få et ord indført og du var svær at være i dialog med. Dette er selvfølgelig klart, på trods af omstændighederne. Men vi er kede af at kommunikationen ikke er gået godt, fra begge sider af. Vh. ejeren af Akutflyt & logistik // Jasmin

Besparelser for hus- og lejlighedsflytninger