Flytteselskabet
Betalingstidspunkt
På forhånd, under udførelsen og efter udførelsen
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
175
Brancher
Flytning og transport
Adresse
Dianavænget 31, 3. tv., 5250 Odense
Responstid på nye opgaver
30 timer 45 min
Billeder
Firmabeskrivelse
Velkommen til Flytteselskabet!
Flytteselskabet er et nyere etableret og organiseret flyttefirma med en klar vision, bygget på at levere kvalitetsflytninger i hele DK, til konkurrencedygtige priser og vigtigst af alt, overholder vi altid vores aftaler.
Vi bestræber os altid på at levere den allerbedste service, således at alle vores kunder er mere end tilfredse.
Da vi går meget op i vores service, har vi udspecificeret Danmarks bedste, mest erfarende, uddannede og yderst professionelle flyttemænd, som vil efterlade dig med et smil på læben.
Hvorfor vælge Flytteselskabet, til at stå for din flytning:
1. Flyttemænd lønnet efter 3F’s overenskomst
2. Godkendt virksomhed til transport / flytning af Trafik- & Byggestyrelsen
3. Miljøvenlige flyttebiler
4. Flyttekonsulent tilknyttet din flytning
5. Vores kunder elsker os
Vi ser frem til at flytte for netop, DIG!
Kundevilkår
Afklaring af forløbet for kundens flytning, skal ske af begge parter.
• Større møbler som kan skilles ad, skal være afmonteret.
• Indboet skal pakkes ned i flyttekasser eller poser.
• Flyttekasserne må max have en vægt på 20-25 kilo.
Skadevilkår:
Alle skader skal meldes senest 48 timer efter opgaven er udført.
Aflysningsvilkår:
Aflyses en opgave indenfor 72 timer fra flytningen finder sted, er kunden forpligtet til at betale 50% af flytningens oprindelige pris.
Betaling skal ske ved endt flytning, medmindre andet er aftalt.
Forsikring
Forsikring – så er du og dit indbo dækket
Flytteforsikring og erhvervsansvar dækker, hvis uheldet skulle være ude.
Vi er forsikret fra A til Å.
Det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig trygge under hele flytteprocessen, dog er det meget sjældent, at vi oplever en forsikringssag.
Vi flytter efter regler for DMF (Dansk Møbeltransport Forening)
Dækning pr. flytteopgave er på max 2.mio kr. og 50.000 kr. pr kolli/flyttekasse.
For at vi kan sende en anmeldelse videre til forsikringsselskabet, skal det fulde beløb være os i hænde, selvom der er sket en skade.
Såfremt vi kommer frem til, at en beskadiget genstand skal erstattes, afhenter vi genstanden hos kunden og erstatter den gennem forsikringen, som kan tage op til en måned.
Steder hvor Flytteselskabet oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning fra pulterkammer til rækkehus fra Ikast til Allerød
Vi kørte det selv til Navervej i en 20m3 vogn, der dog var fyldt. Vi stiller med minimum 3 mand til aflæsning i Allerød, så I behøver ikke sende 2 mand med til Allerød. Der er ca 50 meter fra lageret til hvor bilen kan holde, og ca 10 meter til rækkehuset, hvor aflæsningen finder sted. Det er til stuen og 1. sal.
Jeg kontaktes bedst via mail, Whatsapp eller Messenger da jeg er på Fiji pt.
Forløb
Opgaven blev udført af Flytteselskabet mandag den. 07 oktober 2024. Der var 3 andre flyttefirmaer om buddet. Det første tilbud kom allerede efter 33 minutter. Kunden fandt det rette flyttefirma efter kun 6 timer 38 min. Tilbuddene var i gennemsnit på 10.266 kr og kundens besparelse blev omkring 4.901 kr.
Gennemsnitlig bud
10.266 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,7 ud af 5 stjerner
Baseret på: 112 bedømmelser.
Fra Kunde185112
06-03-2023
Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra Hinnerup til Sindal
" Absolut et firma, der prioriterer deres kunder højt, lige fra første samtale, var de så søde, løsnings-og tilfredsheds orienterede, og virkelig gode og effektive! En kæmpe tak for deres helt igennem gode service!!!!!
Fra Kunde184688
13-02-2023
Flytning af 3-vær. hus fra Hovedgård til Toreby
" En hyggelig flytning og god samtale. De var nemme at kontakte i ugerne op til flytningen hvor vi havde lidt spørgsmål. Vi valgte rigtigt og kan varmt anbefale firmaet. Mvh.Cassandra&Anders
Fra Kunde180021
25-09-2022
Flytning fra 4-vær. hus til lejlighed fra Barrit til Ringkøbing
" Flytteselskabet levede til fulde op til vores forventninger. De skulle flytte vores mors ting fra hus til lejlighed til en helt anden by, hvilket var en mærkelig dag for os alle. Omar og hans kollega gjorde dagen til en hyggelig og sjov oplevelse med deres gode humør. Med et smil knoklede de med de tunge møbler og passede godt på vores akvarier og fine ting. Der var rigtig god kommunikation hele vejen, og vi kan varmt anbefale Omar og hans slæng. Endnu en gang mange tusind tak for en dejlig flytning.
Fra Kunde177566
06-07-2022
Flytning af 2-vær. lejlighed fra Sønderborg til Aarhus N
" De flyttede et køleskab, på trods af at jeg havde sagt at intet fra køkkenet skulle flyttes. Derefter spurgte de om vi selv kunne have det med tilbage? Der kom pletter på min antikke stol under flytningen og da jeg kontaktede dem for at finde en løsning fik jeg ikke noget svar. Men nogle flinke, arbejdsomme fyre.