Døgnflyt & Logistik APS
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Forsikret op til
1.000.000 kr.
Kunder fra ServiceByen
1.672
Brancher
Flytning og transport
Adresse
Hammerensgade 1, 2, 1267 København
Responstid på nye opgaver
16 timer 21 min
Billeder
Firmabeskrivelse
Døgnflyt & Logistik Aps har kompetencerne til at håndtere professionelle flytninger, vi flytter private hjem, virksomheder, kommuner og andre institutioner.
Et personligt og professionelt firma, med erfarne og veluddannede flyttemænd, som kan håndtere alle slags flytteopgaver og enhver form for transport.
Vi flytter i København hvor hovedsædet er, såvel som resten af Danmark. Dagligt har vi arbejdsopgaver i hele landet, som omfatter transport og flytning.
Korrekt håndtering af flyttegodset under hele forløbet sikrer dig som kunde den optimale oplevelse sammen med os. Vi bruger flytteudstyr som et led i sikring af dit bohave, dette omhandler flyttetæpper, stropper, flytte seler, rullevogne, sækkevogne, flyttehunde mm.
Alle kunder bliver mødt med med en professionel tilgang til jeres personlige ejendele. Vi forstår vigtigheden af tidsplaner og deadlines som skal overholdes. Punktlighed prioriterer vi meget højt, og er et essentielt led i vores forretning.
Vi foretager flytninger og transport alle ugens dage.
Alle henvendelser på mail bliver besvaret ASAP.
Ved telefonisk henvendelse henviser vi til vores åbningstider. I løbet af åbningstiden er der en kunderådgiver som er klar til at assistere dig med dine spørgsmål.
Mandag - torsdag 07:00-17:30
Fredag 07.00-16.00
Lørdag 11:00-15:00
Søndag - Lukket
Ved akut flytning kan vi kontaktes hele døgnet.
Kundevilkår
Vi er her for vores kunder, og tillid er nøgleordet.
Døgnflyt & Logistik Aps er en fleksibel samarbejdspartner som er imødekommende og løsningsorienteret. Vi sætter en ære i at være der for vores kunder.
Vi tager altid særlige forbehold for at minimere skader, og misforståelser. Vores medarbejdere bliver konstant videreudviklet så man som kunde modtager den bedste service og behandling.
I forhold til flytning/ transport.
Vi tager altid udgangspunkt i den individuelle flytte/ transport opgave.
Om-booking - er gratis, hvis det er mere end 72 timer inden aftalt flyttedato samt tidspunkt. Under 72 timer kan der forekomme administrations tillæg.
Ved hyring på servicebyen, og herefter annullering uden foretagelse af booking , vil regning på 50 procent flytteprisen blive tilsendt , derfor er det en god ide og aftale med os dato / tid inden hyring på servicebyen.dk
Aflysning i god tid - hvis dette er nødvendigt fra kundens side, med mere end 48 timer inden endelig flyttetidspunkt bliver regning fremsendt på 50 % af flytteprisen.
Aflysning i sidste øjeblik - Hvis man ønsker at aflyse sin flytning inden for 48 timer inden endeligt planlagt flyttetidspunkt bliver der fremsendt en regning på 80 % af flytteprisen.
Aflysning / udeblivelse eller anden uagtsom handling mod flyttefirmaet - eller ikke mulig modtagelse af flyttefolk kan regning fremsendes på 100 % af flytteprisen + administrations tillæg og andre direkte udgifter firmaet har skulle påføre sig under vejs.
Betalingen er kontant efter endt flytning medmindre andet aftales på forhånd.
Døgnflyt & Logistik Aps ser frem til at flytte for jer , og ser frem til en god og behagelig flytning.
Forsikring
Forsikrings forhold og betingelser er ingen hemmelighed hos os, vi er forsikret hos Gjensidige Forsikring.
Som kunde forstås - Person, institution, virksomhed eller anden som agerer i forhold til ønsket om at få flyttet sit bohave.
Som Døgnflyt & Logistik Aps forstås - flyttefirmaet, transportvirksomheden, firmaet hvilket leverer ønsket service.
Vores almindelige betingelser som flyttepartner.
§ 1
Det påhviler parterne ( kunden & flyttefirmaet )
at give hinanden de korrekte og sande oplysninger, som er nødvendige for opgavens udførelse. Flyttefirma påtager sig i henhold til den indgåede aftale at afhente, tage vare på og lade overtaget gods/flyttegods transportere på en for ordregiveren formåls- tjenlig måde ved hjælp af almindeligt anvendte transportmidler
Hvis du selv pakker din bolig ned bedes følgende tages i brug.
§ 2
Inden ankomst af flyttemænd er alt indbo pakket i flyttekasser ( som kan være i flyttekasser )
Max vægt på 20 kg pr. kasse.
Hvis man flytter over 3 sal uden lift er max vægten 15 kg pr kasse.
§ 3
Alle større møbler som kan afmonteres eller skilles ad, beder vi om at være skilt ad og være klar til at blive flyttet inden ankomst af flyttemænd.
a. Garderobeskabe, klædeskabe, samt andre større møbler skal være skilt ad inden påbegyndt flytning. Skruer, søm og skarpe dele skal være aftaget og anbragt et sikkert sted.
b. Aftagelige dele på møbler beder vi afmonteret, dette er rettet specifikt imod box madrasser - ben, senge stel, spisebord ben, samt andre møbel dele som tydeligt stikker ud, eller kan efterlade skader på væge samt andre steder i boligen samt flyttebilen.
c. Spejle, malerier, billeder, billede rammer og lign genstande skal placeres synbart fremme for flyttemænd ved ankomst, hvis størrelsen tillader kan disse genstande placeres opretstående i flyttekasser.
Vi flytter og transporterer til enhver tid i overensstemmelse med Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser - også kaldt NSAB 2000.
Steder hvor Døgnflyt & Logistik APS oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning af senge, seng, dobbeltseng og topmadras fra Espergærde til Frederiksberg
Der er kun behov for flytning af 1 seng. Vi kan også godt selv køre den ud med trailer, det er mest det at bære sengen op til 3. sal, der bruges hjælp til. Sengen er en dobbeltseng, der kan bæres, delt i 2 enkelt senge og 1 topmadras.
Forløb
Døgnflyt & Logistik APS blev hyret af kunden til at lave "Flytning af senge, seng, dobbeltseng og topmadras fra Espergærde til Frederiksberg" fredag den. 16 august 2024.
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,5 ud af 5 stjerner
Baseret på: 894 bedømmelser.
Fra Kunde197811
19-09-2024
Flytning af 3-vær. lejlighed fra København S til Frederiksberg
" De havde ikke plads til alle vores ting og hvis de skulle køre to gange, skulle vi betale ekstra. De mente vi havde “ekstremt mange ting” - det har vi ikke. Vi har hvad der svarer til en normal 3 værelses. Super træls oplevelse, og vi endte med selv at skulle flytte vores ting.
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
Idag
" Vi takker for jeres bedømmelse. Vores aftale lød på en størrelse af flyttebil når denne er fyldt løber prisen op, det fik i af vide af flere omgange. Herudover sendte vi en ordrebekræftelse som man skulle godkende, igen stod der i brevet at det var max de antal kubik man flyttede til prisen, kan det ikke være i bilen vil dette koste ekstra. Så det burde ikke være en overraskelse? Vi tilbød jer også en større bil inden vi ankom da vi ikke mente det kunne være i bilen, men det afviste i ? Derfor står vi lidt uforstående overfor den bedømmelse. Så vidt jeg kan se ankom vi på aftalt tidspunkt så vi forstår heller ikke den ene stjerne for punktlighed?
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
11-08-2024
" Hejsa det lyder ikke så godt, det vil vi meget gerne høre mere om hvis du kunne sende os en mail om dette, da vi selvfølgelig vil kigge nærmere på sagen, vi beklager oplevelsen, da dette ikke er vores standard.
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
11-12-2023
" Kære Peter, tak for din bedømmelse .
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
03-12-2023
" Kære Mia, tak for din bedømmelse. Vi beklager at vi ikke kunne udføre opgaven, desværre så var din keramikovn for tungt til vores hold og vi prioriterede vores medarbejders sikkerhed fremfor en flytning med eventuel personskade eller ødelagt inventar. Vi ringede til dig allerede dagen efter kl. 10 og formidlede dig videre til en af vores kollega med speciale i tungtløft og som vi kunne forstå på ham blev opgaven løst indenfor tidsrammen og uden skader på mandskab eller inventar. Vi tage din bedømmelse til efterretning i forhold til fremtidlige bookinger af tunge genstande.
Fra Kunde153421
21-10-2023
Flytning af 2-vær. hus fra Ålsgårde til Rødekro
" De sødeste flyttemænd, der havde stor forståelse for at min far skulle flytte fra det hus han byggede for 50 år siden, havde tid til lige at snakke, også med de unge mennesker der var med til at tage i mod flyttelæsset da de kom med det. Flyttede fra Sjælland til Jylland og alt så fint ud da det kom frem:) de var noget dyre end de andre tilbud, men har fået tilsendt faktura og fået oplyst at deres medarbejer er overenskomstansat, hvilket også har haft betydning for valget. God kommunikation hele vejen igennem, også når jeg havde spørgsmål inden flytningen:) så kan kun give mine varmeste anbefalinger:)
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
03-10-2023
" Vi takker for din bedømmelse, som du selv skriver så brækkede en af vores flyttemænd armen på din flytning, det er desværre sådan med ulykker, at vi ikke kan være herre over. Dog blev din flytning klaret trods alt. Flytningen tog meget længere tid end taget, dette skyldes du havde en del mere end i havde beskrevet. Vi finder det yderst ærgerligt at modtage en bedømmelse på én stjerne, når vores dygtige og flittige flyttemand brækker sin arm ved en ulykke under din flytning, men sådan er vi vel forskellige. Mvh DL ApS
Fra Kunde191611
23-09-2023
Fragt af klædeskab fra Allerød til København Ø
" Det var en meget positiv oplevelse søde og venlige medarbejder der havde stor respekt for det møbel de skulle flytte for mig. Godt jeg valgte jer. Min varmeste anbefaling