flyttilbud
Betalingstidspunkt
Under udførelsen og efter udførelsen
Seneste aktivitet
27-08-2024
Forsikret op til
1.500.000 kr.
Kunder fra ServiceByen
189
Brancher
Flytning og transport og maler
Adresse
Hørsholmvej 17, 3050 Humlebæk
Responstid på nye opgaver
1 time 51 min
Billeder
Firmabeskrivelse
Flyttilbud er et mellemstort Flyttefirma, med base i Helsingør og Lyngby .
Vi er venlige, smilende og imødekommende. Vi udfører altid vores aftaler og opgaver til tiden, med fuld tilfredshed. Uden det skal koste alverden.
Kundevilkår
Når du vælger at takke ja til vores flyttetilbud, bliver du kontaktet af en af vore konsulenter. I aftaler nærmere, omkring Dato, Tid for start af flytning, og om du skal lånes/ lejes/ købes flyttekasser og antal. Når du selv pakker dine ting, sager og andet indbo ned i flyttekasser, forsvinder forsikrings kravet i tilfælde af ting går i stykker under transporten. Hvis du som kunde insisterer på, at der kun skal være en flyttemand og dig til flytningen, så er det din forsikring, der dækker eventuelle skader under flytningen. Beregning af tiden: Tiden starter først når vi ankommer på din adresse og slutter når det sidste møbel er på plads i dit nye hjem. Tiden beregnes pr. halve time og minimum 3 timer på alle opgaver. På flytteopgaver ud over Sjællands grænser beregnes der til flyttevognen er tilbage på Sjælland igen. Vore priser er incl moms og forsikring og gælder alle ugens dage og tilføjes weekendtillæg. Vi forbeholder os ret til at genforhandle pris, hvis en opgave viser sig at udgøre mere end hvad vi har aftalt om når vi kommer og bemærker møbler eller flyttekasser der blev ikke nævnt. I opgavensbeskrivelse der kunden får et tilbud med en bestemt pris på grund af den opgavebeskrivelse. Vores flyttekasser er robuste og stabile, og vi garanterer at de kan klare din flytning for 16.50 pr stykke. Minimum bestilling 40 flyttekasser.Vi afleverer dem gratis til afleveringssted i Sjælland uden at du betaler levering afgift. Vi henter ikke dem efter opgave bliver udført. Hver stor møbler der er ikke nævnes i opgavens beskrivelse koster 150,-Kr og hver ekstra flyttekasse koster 25,-kr der vi ser ikke hvad kunden har præcis og vi venter at kunderne skriver ærligt om hvad de har til at flytte og de får et tilbud pga. deres beskrivelse til opgaven.
Pak venligst mest muligt i flyttekasser max ca 15 kg.Under normale omstændigheder vil vi naturligvis altid bestræbe os på at komme til aftalt tid, med forbehold overfor mindre tids skred på fx. 30-40 min. I sjældne situationer kan det forekomme at vi er nødsaget til at udskyde flytte opgaven med op til halvanden time, dette på baggrund af eksterne forhold, som fx. trafikprop eller andre omstændigheder som er os ude af hænde. Vi er ikke ansvarlig for informationer der af kunden er forkert oplyst eller udladet i forbindelse med tilbudsgivning. Har kunden givet forkert oplysninger vil tilbuddet blive revideret ud fra faktiske oplysninger.Kundens annullering/afbestilling,ændringen i opgavens dato af flytning/transport skal meddeles Flyttilbud senest 48 timer før aftalte dag, hvis afbestillingen/dato ændrer sig af kunden og hvis ikke sker rettidigt. betaler kunden i henhold til §6 stk. (er Flyttilbud berettiget til at afkræve kunden den minimumsbetaling der fremgår af den til enhver tid gældende prisliste for en transport af den pågældende art ift. ændringen i flytnings dato /afbestillingen/ annulleringen.
Betaling ved alle flytninger KONTANT med mindre andet er aftalt ved bestilling af flytning. Den fulde betaling skal være os i hænde senest ved afslutning af en opgave. Dette fremgår også af vores kundeaftale, som er medbragt af vores flyttefolk og som du kunden skal skrive under på før flyttefolkene påbegynder arbejdet.
Weekendtillæg og aftentillæg tilføjer til fakturaen hvis der er ingen bestemt aftale om det.Aflyses en opgave indenfor 7 dage fra flytning flytning finder sted, er kunden forpligtet til at betale 50% af flygtninge pris.
Aflyses en opgave indenfor 24 timer fra flytningen finder sted, er kunden forpligtet til at betale det fulde beløb af flytningens pris.
Forsikring
vi arbejder godt og er fokuseret på hvad vi laver, vi har forsikring der dækker hvis uheldet skulle ske, vi tager ansvar for alt som går i stykker, som selv vi gør vores bedste for at det ikke sker.Kunder kan lette deres flyt ved at bruge sund fornuft og forberede så godt som muligt. Eksempelvis vil arbejdet lettes ved f.eks at holde en plads foran opgangen til flyttebilen, få gårdmanden til at åbne evt. bomme på flyttedagen, fjerne evt forhindringer såsom sko og reoler på trapper etc.
- Indbo skal stå flytteklart ved vores ankomst.
- Store møbler såsom garderobeskabe, vitrineskabe etc skal være skilt ad med mindre andet aftales. Når du selv pakker dine ting, sager og andet indbo ned i flyttekasser, forsvinder forsikrings kravet i tilfælde af ting går i stykker under transporten.
- Spejle, glas, porcelæn,kopper,malerier, billeder, tv og lignende skrøbelige ting skal være dækket til med pap eller bobleplast af kunden. Tæpperne er ikke nok og det kan gå i stykker under transportation ,derfor er den kundens ansvar at dække dem med pap eller bobleplast for at undgå at ske det. Vi dækker heller ikke usynlige eller små hakker i maling eller møbler fordi det handler om flytning og vi ved ikke præcis hvis den er ny eller gamle hak! derudover kræves det kun lidt maling for at fikse det. Forsikringen ikke dækker i det ovenstående tilfælde.
Skaden skal reklamationen over for os gøres uopholdeligt. Dvs. med det samme før vi forlader bopælen efter endt flytning, man kan altså derfor desværre ikke ringe 5 dage efter og reklamere for en eventuel opstået skade under flytningen. skaden skal oplyse med det samme ellers har vi så ikke en juridisk chance for at afgøre hvorvidt skaden er opstået i vores varetægt, eller efterfølgende når kunden selv indretter og omrokerer sit hjem.Alt der flyttes er dækket af forsikringen under det ovenstående betingelser.
Steder hvor flyttilbud oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra Frederikssund til Karup
Forløb
I konkurrence med 2 andre flyttefirmaer vandt flyttilbud opgaven: "Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra Frederikssund til Karup". flyttilbud gav det først bud efter kun 27 minutter. Kunden fant det rigtige flyttefirma efter kun 1 time 24 min. Gennemsnitsprisen var på 10.433 kr og kunden sparede omkring 4.901 kr.
Gennemsnitlig bud
10.433 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,3 ud af 5 stjerner
Baseret på: 102 bedømmelser.
Fra Kunde132945
06-10-2019
Flytning af 6-vær. hus fra København SV til Frederikssund
" Flyttilbud ringer kl.9 fordi de ikke kan finde vej og ønsker at starte. Men aftalen er kl.14. De kommer med én lille lastbil (19m3) og 3 mænd til et hus på 200m2. Vores opgivelser om husets størrelse og mængde møbler er korrekte. Da de opdager at bilen er for lille bestilles en ekstra bil og 2 mænd, og lederen fortæller at det overrasker ham at der også er flyttekasser! Bortset fra lederen kan mændene ikke tale/læse dansk så møbler og kasser kommer ikke alle i de rigtige rum. Mange af vores møbler har fået alvorlige skrammer mm. Mændene har meget god vilje men ikke tilsvarende kompetence. Da flytteriet er gennemført afkræves vi 2.000kr mere end tilbuddet, og da vi beder om skriftlig kvittering kan vi ikke få en! Vurdér selv om I kunne tænke Jer en tilsvarende oplevelse.
Svar fra flyttilbud:
06-10-2019
" Tak fordi du havde tid til at skrive her. Vores aftale var kl. 09 og ikke kl. 14, kig på vores besked til dig! Vi sendte 3 flyttemænd selvom vores aftale var kun 2 flyttemænd. Vores Flyttebiler er 21m2 der kan flyttes 4 værelser ligelighed. M.v.h. Emil
Fra Kunde131847
17-08-2019
Flytning af 2 sofaer fra Hørsholm til Frederiksberg
" På trods af et usandsynligt rodet ordreforløb fra vor side, blev opgaven løst på den bedst mulige måde. Medarbejderne var i enhver henseende professionelle og imødekommende, og fortjener min allerbedste anbefaling.
Svar fra flyttilbud:
20-07-2019
" Tak fordi du havde tid til at skrive her. Vi flyttede til dig to gange i 11 timer med flere ting som du ikke har nævnt dem. .Vi kom og flyttede for den tredje gang i næste dag.Fakturaen vil sende med en tillæg på mandag.