Move it Better
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Seneste aktivitet
27-06-2019
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
58
Brancher
Flytning og transport
Adresse
Østre Skolegade 1, st, 4300 Holbæk
Responstid på nye opgaver
8 timer 48 min
Billeder
Firmabeskrivelse
Selvom flyttefirmaet er nyopstartet, så er vi ikke helt nye i branchen, hvor vi sammen har mere end 15 års erfaring.
Move it Better er din flyttemand lokaliseret i Holbæk.
Hos os er kundekontakt og god service altid en topprioritet.
Vi tilbyder en bred vifte af services, blandt andet:
• Klaver- & pianetteflytning
• Privatflytning (hele Danmark)
• Flytning for firmaer og institutioner (Sjælland)
• Ned- og udpakning af flyttekasser
• Salg og udlejning af flyttematerialer
• Rengøring før og efter flytningen
• Mandskabsudlejning – erfarne fragtmænd eller arbejdsmænd til servicearbejde
Vi medbringer altid rigeligt med flyttetæpper, bobleplast og andre hjælpemidler, for at sikre jeres inventar bedst muligt.
Men uanset hvilken service I vælge at købe fra Move it Better, så vil jeres værdier altid være forsikret fra start til slut.
Flyttekasser udlejes for 600,- uanset antal (levering, leje og afhentning inkluderet).
Vi kan træffes på telefonen alle ugens dage mellem 8:00 - 21:00.
Kundevilkår
Reklamationsfristen for alle skader er én uge, alle skader anmeldt herefter dækkes ikke.
Eventuelle skader på TV, radio eller anden elektronik dækkes kun, hvis vi fysisk har skadet dette, da vi ikke har mulighed for at kontrollere funktionaliteten inden.
Skader på indholdet i kasser vi ikke har pakket, dækkes ikke, medmindre det tydeligt kan ses, at kassen er blevet beskadiget under flytningen.
Alle vores priser er inkl. moms samt forsikring, ingen yderligere gebyrer eller tillæg - gælder alle ugens dage.
• Efter opgaven er udført betales der enten kontant, via. MobilePay eller evt. en bankoverførsel.
Vi forbeholder os retten til at genforhandle prisen, hvis en opgave viser sig, at udgøre mere end 25% af det aftalte.
Inden flytningen:
• Pak venligst mest muligt i flyttekasser max ca. 25 kg
• Møbler der kan adskilles bedes så vidt muligt være adskilt og tømt på forhånd
• Garderobeskabe skal være adskilt inden pålæsning, ellers tager vi intet ansvar for skader på skabe, der flyttes samlet, ej heller evt. følgeskader på inventaret
Skulle ovenstående betingelser ikke være overholdt, tillader vi os følgende:
• Ikke at flytte unedpakkede ting - vi kan for et gebyr på 75,- pr. kasse pakke det på dagen
• At fakturere unødvendig spildtid med 500,- pr. påbegyndte time
Forsikring
Forsikringen dækker op til 200.000€ (ca. 1,5 millioner), under transporten.
Ved tab og andre skader under flytningen dækker Codan op til 10.000.000 kr.
Ved særligt kostbare ejendele, skal der tegnes en tillægsforsikring, dette skal oplyses inden.
Steder hvor Move it Better oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning af 2-vær. lejlighed i København V
Forløb
Move it Better blev ansat til at udføre "Flytning af 2-vær. lejlighed i København V" torsdag den. 30 maj 2019. De var oppe imod 14 andre flyttefirmaer. Det første tilbud kom allerede efter 24 minutter. Gennemsnitsprisen var på 4.586 kr og kunden sparede mindst 6.800 kr.
Gennemsnitlig bud
4.586 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,8 ud af 5 stjerner
Baseret på: 34 bedømmelser.
Fra Kunde10785
25-03-2019
Tilbud på flytning fra opmagasinering til lejlighed fra Fjerritslev til København SV
" Udover problemer med lastbil og anhænger, hvor der dog blev fundet en løsning gik flytningen som sådan fint. Under indflytningen lavede de dog en dyr skade på elevatoren og ville ikke anerkende skylden overfor forsikringen, hvorfor regningen falder tilbage på mig og min forsikring. Det er var ikke ok, derfor kun 1 stjerne.
Svar fra Move it Better:
25-03-2019
" Hej Kristine. Vi havde skrevet et længere svar, men formatet på Servicebyen er begrænset ifht. mængden af tekst. Vi er glade for, at du synes opgaven blev løst fint trods udfordringer. Ærgerligt med én stjerne. Havde du skrevet eller på anden måde kontaktet os, ville vi naturligvis gerne have snakket om forsikringsforløbet. Det handler ikke om at anerkende en skyld, vi har anerkendt et brug af elevatoren, anmeldt til vores selskab og beskrevet ud fra dit og vores ansattes eget udsagn. Vores kerneforretning er naturligvis flytteforretning og ikke forsikringssager. Heldigt fejlen/skaden skete med materielle tab fremfor skader på mennesker. Held og lykke fremadrettet. Vh. Dion Skovgaard - Move it Better
Den fulde version af vores svar:
Hej Kristine
Ærgerligt dit samlede indtryk ender på én stjerne.
Som du selv skriver, så var vi på selve dagen udfordret ifht. vores køretøj.
Vi er dog glade for, at du det til trods, stadig føler opgaven blev løst fint og indenfor for den aftale vi havde lavet.
Din vurdering bærer desværre, for mig at se, præg af at være farvet af forsikringssagen fremfor en reel vurdering.
Havde du skrevet eller på anden måde kontaktet os, ville vi naturligvis gerne have snakket om forsikringsforløbet.
Det handler ikke om, at vi ikke vil anerkende en skyld, vi hár anerkendt et brug.
Skadesagen er blevet kørt, som den skal.
Vi anmeldte skaden hos vores selskab og din bygningsansvarlige anmeldte skaden til vores selskab.
Vi beskrev hændelsen ud fra dit eget udsagn og mine 3 ansattes udsagn.
Din bygningsansvarlige har beskrevet, at han antager, at vi har banket noget ind i døren/dørene hårdt og derfor er de blevet presset ud af skinnen, med følgeskader hertil.
På selve dagen oplyste du os om, at du var i tvivl om vi kunne bruge elevatoren, idet den havde været i stykker.
Der var ingen skiltning på dagen imod brug af elevatoren, derfor anvendte vi den naturligvis, ligesom vi havde aftalt vi måtte.
Mine ansatte oplyste at dørene lukkede hårdt og hurtigt i, og det eneste vi havde i kontakt med dørene, var flyttekasser.
Dørene trykkede hårdt, vedvarende og hurtigt imod dem, og det må antages at det er her fejlen/skaden skete.
Vores kerneforretning er at drive flytteforretning og naturligvis ikke at tage os af forsikringssager.
Måske de vurderede elevatoren allerede var i stykker inden vi brugte den.
Måske de vurderede, at det ikke var ansvarligt, at en elevator kan lukke så hårdt, at den på flyttekasser trykker sig selv i stykker.
Vi ved det ikke, men en ting er sikkert, det er heldigt fejlen/skaden skete med materielle tab fremfor skader på mennesker.
Jeg håber at der bliver fundet en fair løsning overfor dig, imellem din udlejer, forsikringselskaberne og dig.
Fortsat god aften.
Med venlig hilsen
Move it Better
Dion Skovgaard
Fra Kunde124060
31-01-2019
Flytning af 3-vær. lejlighed i København S
" Tre søde friske gutter. De passede godt på tingene og var meget venlige til at hjælpe med at flytte rundt på møblerne i lejligheden efter selve flytningen.
Fra Kunde113512
19-06-2018
Flytning af 3-vær. hus i Lynge
" Havde en super fin flytning med Move it Better ! Kan klart anbefales ! De kom til aftalt tid (faktisk før...) og udførte opgaven med respekt for møblerne og stor omhu. Vil ikke tøve med at vælge dem igen.