Kadija Multiservice
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Seneste aktivitet
06-08-2018
Brancher
Flytning og transport og rengøring
Adresse
Ahornvej 8, 4640 Faxe
Responstid på nye opgaver
3 dage 16 timer
Billeder
Firmabeskrivelse
Om os
Kadija Group er et firma, der løser en bred vifte af opgaver inden for flytning, transport, rengøring og multiservice for både private og erhvervslivet. Vi insisterer på at levere høj service og kvalitet hver eneste gang - det er det, vi er kendt for.
Vi flytter for erhvervslivet og familier
Kadija flytter dagligt for virksomheder og familier i alle størrelser. Derfor er ingen flytteopgave for stor, for lille eller for krævende for os. Vi har prøvet det hele mange gange før og har for længst taget ved lære af vores fodfejl.
For os handler det om meget mere end en opgave
For at levere høj kvalitet og service i arbejdet er det et krav fra Kadijas side, at alle vores medarbejdere har håndværksmæssig snilde og forstår at gå til hånde. Men vi sætter også en ære i, at vores medarbejdere optræder pålideligt, høfligt og forstår at sætte sig i kundens sted. Til slut vil vi lige nævne, at det falder os naturligt at hjælpe vores kunder med at sætte møblerne på plads i stuen og give gode råd om indretning, når vi er ude på en flytteopgave.
Vi har prøvet det mange gange før
Indehaver af Kadija Group, Veldin Kadija, har arbejdet med rengøring og flytning i mere end 12 år og har derfor opbygget et stort branchekendskab. Med hjælp fra en masse gode samarbejdspartnere og dygtige medarbejdere har det derfor været muligt at gøre Kadija Group til det, som det er kendt for i dag.
Vi arbejder for en bedre verden
Kadija arbejder for en bedre verden, hvor der er plads til alle og støtter bl.a. Hjemløseforeningen. Til daglig arbejder vi tæt sammen med jobcentre og hjælper flygtninge og arbejdsløse med at komme i arbejde. Flyt - vi gør din flytning til en tryg og god oplevelse
Hos Kadija Group bestræber vi os altid på at gøre din flytning til en god oplevelse. Som vi ser det, er en flytteopgave en tillidssag, da det handler om dit liv og de ting, der har stor værdi og betydning for dig og din familie. Derfor er det en selvfølge, at vi behandler dine møbler og ejendele med respekt, når vi transporterer dem fra a til b.
Hvorfor vælge Kadija til din næste flytteopgave
• Vi flytter for familier i alle størrelser
• Vi er billige og effektive
• Vi kommer til tiden
• Vi er til at forhandle med
• Vi tilbyder totalløsninger, når du skal flytte
• Vi sætter en ære i at opføre os ordentligt, høfligt og pålideligt
• Vi har prøvet det mange gange før
• Vi kommer gerne med gode råd til indretning, når vi er ude på en flytteopgave
Ned- og udpakning – lad os stå for opgaven, så det bliver nemmere for dig
For at gøre din flytning mere overskuelig kan vi tilbyde at stå for såvel ned- som udpakning af dine ejendele og for at pakke dine møbler forsvarligt i flyttebilen. Dermed slipper du for besværet og kan i stedet koncentrere dig om dit nye hjem og alt det andet.
Skal vi også ordne rengøringen ved din flytning?
Har du brug for at få gjort rent og pudset vinduer i forbindelse med din flytning, så klarer vores dygtige rengøringshold nemt opgaven for dig. Vi har for længst investeret i de rette maskiner og har rutinen i, hvordan man bedst går til de forskellige rengøringsopgaver. Ved at benytte dig af vores dygtige folk kan du være sikker på, at huset eller lejligheden skinner, når du overdrager det/den.
Lad os klare malerarbejdet for dig – det går hurtigere
Hvis du har det som de fleste, så virker en maleropgave næsten altid som en nem og overskuelig ting, inden du går i gang. Lige indtil det øjeblik, hvor du står med spatel, fugemasse, afdækningstape, rulle og pensel i hånden og skal til at vaske vægge ned. Du må nu sande, at opgaven er en større mundfuld, end du lige havde regnet med. Hvorfor ikke overlade opgaven til os? Vi har vores egne malerfolk ansat, der hurtigt og effektivt klarer malerarbejdet for dig. De er lynhurtige til at flytte møbler, vaske ned, dække af, så malerarbejdet kan komme i gang og stå færdigt på kort tid.
Når du vælger os, får du et seriøst flyttefirma med orden i papirerne
Vi laver meget få skader. Men skulle uheldet være ude, så har vi orden i papirerne. Vi har forsikret mandskab, biler og gods hos Codan, så du kan føle dig sikker og tryg.
Kundevilkår
Du som kunde er forpligtet til ved end flytning at betale den aftalte pris eller det antal timer vi har stået til rådighed, Kadija multiservice forbeholder sig retten til at kræve betaling for end flytning
Pak alle dine ejendele og skrøbelig ting forsvarligt i kasser
Pak alle dine møbeller ind forsvarligt så der undgås ridser og andre skader
Sørg for dine kasser ikke vejer mere end 20 kg
Og for nem adgang til din bolig og plads til flyttebilen
Vær parat når flyttemændene ankommer på den aftalte tid. For hver extra ting der ikke står beskrevet bliver der pålagt et gebyr.
Steder hvor Kadija Multiservice oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning fra 4-vær. lejlighed til hus fra Valby
Forløb
Onsdag den. 21 februar 2018 blev Kadija Multiservice hyret, i konkurrence med 3 andre flyttefirmaer, til at udføre "Flytning fra 4-vær. lejlighed til hus fra Valby". Kunden modtog det første tilbud efter kun 7 minutter fra flyttilbud. Kunden fant det rigtige flyttefirma efter kun 33 minutter. Tilbuddene var i gennemsnit på 8.950 kr og kunden sparede omkring 1.900 kr.
Gennemsnitlig bud
8.950 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 5,0 ud af 5 stjerner
Baseret på: 2 bedømmelser.
Fra en tidligere kunde
29-09-2017
" Jeg har kun godt at sige om Kadija Multiservice. De ankom 3 mand, præcis til tiden. De var høflige og glade og viste stor respekt for de gamle, ret skrøbelige møbler jeg skulle have flyttet. De havde helt styr på håndteringen og arbejdede godt sammen. Alt i alt en virkelig positiv oplevelse! 😊
Fra en tidligere kunde
29-09-2017
" Endelig et firma der lever op til mine forventninger. Kan stærkt anbefalde dette firma.:)