Slid & Slæb
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Seneste aktivitet
03-08-2023
Brancher
Flytning og transport
Responstid på nye opgaver
3 dage 21 timer
Billeder
Firmabeskrivelse
Hejsa, jamen kort og godt så er vi et erfarent flyttefirma.
Vi sigter efter at være de billigste på markedet, da vi satser på at give for at få. Derfor tilbyder vi de priser som vi gøre, så vi forhåbentligt kan få nogle tilfredse kunder og nogle kvikke bedømmelser her på siden:)
Der høre en komplet flytning med, og alt er inkl. prisen, fre start til slut.
Kundevilkår
Kunder kan lette deres flyt ved at bruge sund fornuft og forberede så godt som muligt. Eksempelvis vil arbejdet lettes ved f.eks at holde en plads foran opgangen til flyttebilen, få gårdmanden til at åbne evt. bomme på flyttedagen, fjerne evt forhindringer såsom sko og reoler på trapper, ikke involverer i vores arbejde eller bærer ting selv osv.
- Indbo skal stå flytteklart ved vores ankomst.
- Store møbler såsom garderobeskabe, vitrineskabe etc skal være skilt ad med mindre andet aftales.
- Spejle, glas, malerier, billeder, tv og lignenede skrøbelige ting, som er for store til flyttekasser skal være dækket til med pap eller bobleplast. Tæpper er ikke nok, og det er kundens ansvar at dække dem med bobleplast og blender ikke dem med andre møbler.
Vi kan desværre ikke kompensere kunder i de ovenstående tilfælder hvis noget kommer til at skade.
Alle kunder skal som udgangspunkt være 100 % tilfredse med det udførte arbejde.
Derfor er den indledende samtale/besigtigelse vigtig for os, da vi derved afstemmer gensidige forventninger uden at levne plads til tvivl og misforståelser.
Hvis besigtigelse ikke er muligt forventes det, at kunden giver en ærlig og nøje beskrivelse af opgavens beskaffenhed.
Du kan leje flyttekasser ved os. Vores flyttekasser er robuste og stabile, og vi garanterer at de kan klare din flytning for 16.50 pr stykke. Minimum bestilling 40 flyttekasser.Vi afleverer dem gratis til afleveringssted i Sjælland uden at du betaler leveringsafgift. Vi henter ikke dem efter opgave bliver udført.
Pak venligst mest muligt i flyttekasser max ca 20 kg.
Aflysning Vilkår:
Aflyses en opgave indenfor 7 dage fra flytning finder sted, er kunden forpligtet til at betale 50% af flygtninge pris.
Aflyses en opgave indenfor 24 timer fra flytningen finder sted, er kunden forpligtet til at betale det fulde beløb af flytningens pris.
Flyttekasser:
Hvis kunden ikke er til stede til levering eller afhentning af flyttekasser, pålægges kunden det fulde gebyr for levering/afhentning af flyttekasser.
Priser:
Vore priser er incl moms og forsikring og gælder alle ugens dage altså intet weekendtillæg. 🔹Betaling ved alle flytninger KONTANT eller via Mobilepay hvis du har en aftale med os om det, og betalingen er altid ved endt aflæsning med mindre andet er aftalt ved bestilling af flytning.
Møbler der kan adskilles bedes så vidt muligt være adskilt på forhånd.
Garderobeskabe, skænke osv skal være adskilt inden læsning, ellers tager vi intet ansvar for skader på skabe, der flyttes samlet ej heller evt følgeskader på interiør.
MVH
Slid og Slæb
Steder hvor Slid & Slæb oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning af tørretumbler, seng, kommode, klædeskab og 3 bogreoler i Skive
Forløb
Slid & Slæb blev ansat til at udføre "Flytning af tørretumbler, seng, kommode, klædeskab og 3 bogreoler i Skive" torsdag den. 03 august 2023. Slid & Slæb gav det først bud efter kun 16 minutter. Kunden fandt det rette flyttefirma efter kun 57 minutter.
Bedømmelser
Bedømmelse: 3,7 ud af 5 stjerner
Baseret på: 7 bedømmelser.
Fra en tidligere kunde
24-03-2019
" God service med gode og venlig medarbejder
Fra en tidligere kunde
24-03-2019