WAB SERVICE
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Seneste aktivitet
06-05-2021
Forsikring
Er verificeret
Brancher
Flytning og transport
Adresse
Frederikssundsvej 354, 1. th., 2700 Brønshøj
Billeder
Firmabeskrivelse
Hos WAB SERVICE sætter en stor ære i at klare opgaverne, med kundens ønsker og behov i fokus.
Her findes der ingen begrænsninger - vi har speciale i klaverer, Privat- og Erhvervs flytninger i hele europa og tilbyder blandt andet ned pakning og slut rengøring .
Ring gerne til kontoret og få et uforpligtende tilbud eller for et besøg af vores flyttekonsulent.
Kundevilkår
Vi dækker almindelig fejl og uheld i forhold til at flytte dine genstande. Vi dækker:
- Værdien af din genstand ved skadestidspunktet.
- Vi pålægger os muligheden for at reparere den beskadigede genstand ved at sætte den i væsentlig samme stand som før skadetidspunktet
Hvis en bestilt opgave afbestilles af kunden dagen før selve transportdagen, er flytkbh berettiget til at afkræve kunden et gebyr på 2000 kr.
Nogen ting kan vores forsikring ikke dækkke. Nedenfor er nævnt de vigtigste områder, som vi ikke dækkker i forbindelse med en flytteskade.
- Fejl med din pakning: Ex. fejlpakket flyttekasse, hvor bunden ryger ud.
- Genstande der bliver skadet under flytning, hvor kunden (eller anden part) selv har hjulpet med at bære, dækkes ikke.
- Montering/afmontering af genstande/møbler/skabe og lign. dækkes ikke.
- Vi dækker ikke elektronik, såfremt det ikke er pakket forsvarligt ind - Her tænkes på original emballage eller bobbleplast.
-Alle skader skal meldes senest 24 timer efter opgaven er afsluttet. Der skal sendes dokumentation herfor.
Forsikring
Nogen ting kan vores forsikring ikke dækkke. Nedenfor er nævnt de vigtigste områder, som vi ikke dækkker i forbindelse med en flytteskade.
- Fejl med din pakning: Ex. fejlpakket flyttekasse, hvor bunden ryger ud.
- Genstande der bliver skadet under flytning, hvor kunden (eller anden part) selv har hjulpet med at bære, dækkes ikke.
- Montering/afmontering af genstande/møbler/skabe og lign. dækkes ikke.
- Vi dækker ikke elektronik, såfremt det ikke er pakket forsvarligt ind - Her tænkes på original emballage eller bobbleplast.
-Alle skader skal meldes senest 24 timer efter opgaven er afsluttet. Der skal sendes dokumentation herfor.
Bedømmelser
Bedømmelse: 5,0 ud af 5 stjerner
Baseret på: 3 bedømmelser.
Fra en tidligere kunde
30-04-2021
" Den var en god oplevelse god komnikationdi passe godt på tingene
Fra en tidligere kunde
29-04-2021
" En rigtig god oplevelse og meget behagelige flyttemænd. De var også fleksible med fx at flytte fra kælder til kælder. Får mine varmeste anbefalinger 😊
Fra en tidligere kunde
29-04-2021
" Rigtig god behandling og god service. De kom til tiden hverken for tidligt eller for sent. Rigtig god oplevelse.